Een goed verhaal verovert harten

Goede verhalen vind je overal, als je goed kijkt en bereid bent om te luisteren. Verhalen hebben ook vele vormen; in woord, beeld, geluid, en een combinatie hiervan. Ik wil me niet conformeren aan één vorm en hou van experimenteren. Ook in opdrachten ben ik bereid om te kijken naar wat er nodig is om het verhaal op de juiste manier te vertellen. De vorm is vaak net zo belangrijk als het verhaal zelf, zeker als het verhaal zich op een specifieke doelgroep richt.

Jij wilt een boekenlegger!

LIMITED EDITION - REBELSE VROUWEN

Wat is er nou fijner dan een mooie boekenlegger om te onthouden waar je gebleven was. Madame Basile geeft sterke vrouwen graag een podium én is druk bezig met het creëren van nieuwe content en boeken. Door het kopen van een boekenlegger ben je nooit meer kwijt waar je gebleven was én steun je de geboorte van nieuwe verhalen! 



Eigen werk

Op dit moment ben ik hard bezig met het realiseren van mijn eigen boeken. Binnenkort komt mijn eerste kinderboek uit. Maar we moeten nog even geduld hebben, er wordt op dit moment er hard gewerkt aan de illustraties. 
Daarnaast ben ik een historische roman aan het schrijven, gebaseerd op ruim 600 brieven die mijn opa aan mijn oma schreef op het moment dat hij zijn dienstplicht in Indonesië vervulde.  Het wordt een verhaal over liefde, onzekerheid en verlangen. 

Tot de boeken uit zijn kun je in de boekenkast vast wat werk van mij lezen. 


Spookschrijver

Regelmatig schrijf ik werk in opdracht voor anderen. Deze werken dragen niet mijn naam en bevatten niet mijn gedachtengoed. Ze zijn van anderen, ik heb ze alleen opgeschreven. Dat wil zeggen dat ik ook de intellectuele eigendomsrechten van deze werken niet bezit. Lees hier een aantal van de door mij geschreven spookverhalen.

Iets voor jou?

Wil je ook een verhaal laten maken? Jouw gedachten of ideeën verwerken in een boek of advies over hoe je een verhaal goed overbrengt? 


Bedrijfsverhalen

Het verhaal van jou bedrijf is uniek en bijzonder. Waarom? Omdat het de drijfveer is achter wat je doet. Bedrijfseigenaren hebben tal van reden waarom ze kozen voor een leven als ondernemer. Deze redenen hebben invloed op de missie en visie van het bedrijf.

Echter zie je vaak dat medewerkers en (potentiële) kanten geen idee hebben van dit bedrijfsverhaal. Zonde, want de drijfveren achter een bedrijf kunnen het verschil maken of klanten voor jou kiezen of naar de concurrent gaan.

Ook jouw bedrijfsverhaal verkoopt

Vertel wat jou en je bedrijf bijzonder maakt. Heb je moeite om dit gevoel onder woorden te brengen of doe je het al zo lang dat je de redenen uit het oog bent verloren? Laat mij je helpen om jouw verhaal (online) met de wereld te delen.


De nieuwste verhalen als eerste in je mailbox?

Schrijf je in en je ontvangt al onze verhalen,  publicaties, nieuws en andere leuke dingen direct in je mailbox.